Symbol:
RF

Wydział:
Referat Finansowy

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015, poz. 613)

Opłaty:
17,00 zł, wpłata na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Kotuniu - Bank Spółdzielczy w Kałuszynie o/Kotuń, Nr: 83 9224 0007 0020 0006 2000 0020 lub gotówką w kasie Urzędu Gminy.

Termin odpowiedzi:
Niezwłocznie, nie później niż 7 dni od daty złożenia wniosku.

Jednostka odpowiadająca:
Referat Finansowy
Budynek B Urzędu Gminy, Pokój B2 i B3,
Nr tel. (25) 641-43-89 w 16, 24 , fax (25) 632-78-30
Godziny pracy: 8.00-16.00


Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Wójta Gminy w Kotuniu w terminie 14 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie. Odwołanie powinno zawierać zarzuty przeciw decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające żądanie. Odwołanie wraz z aktami sprawy i stanowiskiem organu I instancji jest przesłane organowi odwoławczemu bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż 14 dni od dnia jego otrzymania chyba, że zasługuje na uwzględnienie w całości.

Uwagi:
1. Wniosek do pobrania: Referat Finansowy - Budynek B Urzędu Gminy, Pokój B2 i B3 lub na stronie internetowej.
2. Wniosek o wydanie zaświadczenia można składać w Urzędzie Gminy (sekretariat, Referat Finansowy Budynek B - Pokój B2 i B3).
3. Odbiór zaświadczenia następuje:
- osobiście przez wnioskodawcę,
- za pośrednictwem poczty.
O formie odbioru decyduje wnioskodawca.
4. zgodnie z art. 6, ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2015, poz. 783) obowiązek opłaty skarbowej od wydania zaświadczenia powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.


Dokumenty
  • . Wniosek o wydanie zaświadczenia, zawierający imię i nazwisko wnioskodawcy, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), nr NIP, PESEL, zakres żądania, cel wydania zaświadczenia, podpis wnioskodawcy i datę sporządzenia (wymagany)

  • Dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej. (wymagany)